zaterdag 24 november 2007

voor het eerst alleen

Bieke thuis gelaten. alleen met Mamba naar flyballes. ze was open en vrolijk en wilde graag werken maar was niet goed van me weg te sturen en liet niet zien wat ze eerder kon met flyball. Dushet heeft wel degelijk inpact zo zonder Bieke.

Maar ik ben toch niet ontevreden. het is opieuw opbouwen net als je een oefening in vreemde omgeving opnieuw opbouwt maar ze kan het dus wel. om te bewijzen dat ze wel degelijk in staat was om te leren en niet blokkeerde deed ze het bakgedeelte als ik er bij was prima ook als er andere mensen bij die bak stonden iets wat ze eerder maar een vreemd gegeven vond. Op het laatst deed ze het hele stuk de hordes over. Dat Bernadette daar zat met kaas had er ook iets mee te maken :) .
Positieve ervaringen en toen ze ook nog bal terug bracht ben ik gestopt.

eerder bij de 2e bak die opzij stond ging het ook niet lekker.Ik ontdekte poep en de boewerd iets verzet toen ging het iets beter maar ze bleef om een onzichtbaar plek heenlopen dus duidelijk was ergens geplast en net als Bieke loopt ze om. Zal het balletje ook maar wassen die hield ze op gegeven moment met lange tanden vast alsof het vies was.

op het terras haar nog even blok en handschoen laten apporteren. zekanstoffendinegn, balletjes, kleinapportencciker al brengen.Met sleutels doet ze haar best maar weet tochniet echt raad er nog mee en de stok heb ik nog niet geprobeerd. In het bos snapt ze het nog niet als je je handschoen laat vallen. dus echt helpen kan ze me nog niet.grappig isdat ze het apportsnel aanleert, met veel minder ebkrachtiging danBiee. Maar die had in 1 sessie door hoe je ook andere vorowerpen moet oprapen en voro Mamba is dat nog niet zo overduidelijk.

Geen opmerkingen: