dinsdag 11 september 2007

verder werken aan stap 10

een slechte start; ze beet niet meer in het bit en de poten kwamen er weer bij en het liggen. ik probeerde haar na de click overeind te krijgen door het snoepje verder weg te geven of hoog, maar echt goed ging het niet.
verder experimenteren door haar op de grond te zetten, op het koude zeil wat niet lekker is om te gaan liggen. Verder meteen een gigastap terug genomen en geclicktals ze maar met neus richting bit ging. zo'n 15 keer echt vanneus-click-hap en meteen weer neus ernaartoe. een vlot clickersamenspel. tijd om critirea te verhogen en in 5clciks zaten we op tanden erbijen ik schat 10clciks later bewoog de dummy al. he dat is al stap 11. Met supergevoel afgesloten, wekomen er wel. Bij Bieke ging ik zelfs af en toe tich stappen terug.
grappig was dat ze bij de grondsessie niet meer kwispelde maar staart laag had. niet omdat ze hetnet leuk vond maar omdat ze opperste geconcentreerd bezig was en supersnel na de clcik het gedrag weer aanbiedt nog voor haar mond leeg is. super dus ondanks een magere start.
Ik moet lerennaar Mamba tekijken, zeis immers geen Bieke en za andere creatieve ideeen van mij vragen. niet erg want zo kan ik mezelf blijven ontwikkelen.
De eerstejaren na het 1eongeluk hadik nooit gedacht datik weer creatief dingen op kon lssen enkijk nou.soms moet het even sudderen maar ik kanhetnog wel en een fantastisch leeresultaat en blije hondjes zijn mijn beloning.

Geen opmerkingen: