vrijdag 12 oktober 2007

apportraining voor het eerst een plateau

Bij het apporttraining zat ze tegen het etsen van stap 16/17 aan. ze heft de boel goed hoog maar soms niet meteen de eerste keer op kophoogte. Wel kan ze het inmiddels door het hele huis Ik was erg aan het clickeren voor oogcontact en verdr wat met hand opzij met beloning al klaar en dan heft ze hem hoog kijkend naar de hand met clciker of de hand met snoepje. geen oogcontact. dus daarmee gerommeld maar ze snapte het criterium niet. Gevolg dat stap16/17 nog altijd niet getest is.
eergister wat gewerkt aan oogcontact en zen en toen ze dat combineerde het apportblo er weer bijgenomen maar dat was gewoon een stap te ver. gister idem dito, ik moest echt even terug naar stap 14/15. vervolgens maar een betje spelapportgedaan normaal loopt ze er mee weg maar nu pakt ze blok en draait zich om en vediende click in beweging van zich omdraaien naar mij. verderat op bed met oslaten handen heowel ze dat niet eens slecht deed denk ik niet dat het kwartje viel omdat er te veel afleiding van Roos en Bieke was.

Dus heowel we op sta 16/17 nog even blijven steken hebben wetoch alhet odigevan vervolgstappenaangeboden dus ik denk dat we vanzelfweer vooruitgangzullen boeken. ik heb alleen gewoon teveel dingen getraind en daardoor het geheel te verwarrend gemaakt voor haar.

Geen opmerkingen: