zaterdag 27 oktober 2007

tst stap 16

getraind in eel orte sessiesvan5 keer even watezen en opnieuw 5 keer.
Inbegnsteeds weerhetprobleemdat zebij eerste poginghet maar halfdoet en dan alles zoals het hoort. maar door die heel kortesessies met enkeelminuten ertussen kreeg ik al sneleen hondje die meteen deed wat er verwacht werd.
eendag gewacht en toen getest en hoera stap 16 is gehaald.

daarmee ook stap 17 wantzeis klein en tilt het op tot normale hoogte en kijkt me keurig aan.

doordt we stap 16 alleen ppoging1 niet doorkwamenmaar erna wel 19 goede pickups hadden, was ik steeds nade 5e click al vast door gegegaan en had ik al stap 18 19 en 20 ook. zelfs al in feite stap 21.dus ik moet even kijken of we stap 18-20 al kunnen testen.

het zou leuk zijn dat als er over twee weken voor de winterstop nog flyball is dat ik dan met Mamba het aan elkaar kan knopen tot een gehele run en in het nieuwe jaar echt mee kan gaan doen in de groep met haar. dus over twee weken een apport liefst over hordes over afstand.... zouden we dat gaan halen? .....

het kan dus moet gewoon tijd ervoor vrij maken

Geen opmerkingen: