donderdag 19 juli 2007

sessies van gister

ontbijsessie van 20 clciks waarbij het apport zodanig voor haar gehouden dat ze wel succes moest hebben op momenten dat ze ernaast zit en geen clcik krijgt probeert ze het opnieuw maar het criterium waarop lijkt ze neit te snappen. het lijkt er meer op dat ze denkt dat ze variable beloont wordt. Notitie in mijn hoofd: zo snel mogelijk een klein apportblok gaan kopen ipv zo te rommelen.

avondsessie bit is zo klein dat ik na enekel clciks ben gestopt en het apportblok van Bieke heb gepakt. ze hoeft het nog immers op dit moment niet vast te houden en te tillen. het begon me namelijk zelf ook te verwarren omdat je het lastig kan zien of ze goed zit.

Met het blok lukte dit wel en ging het heel vlot. ze is geconcentreerd maar veegt nog vaak van de "bells" naar het bit ipv direct naar het bit te gaan. echte lichtbolmomenten heb ik nog niet gezien en ik merk dat ik bij haar in die zin ook de volgende gedrgaing niet zo kan inschatten. Zowiezo is Mamba duidelijk wel een typje dat als iets werkt ze er weinig variatie in aan zal brengen. Maar ze vindt het leuk en het apporteerblok is wel interssant. zo zeer zelfs dat ze zelfs al in het bit bijt bij tijd en wijle.

Geen opmerkingen: